1 April

1:a April låter bra tycker jag, för det är ju ändå en vårmånad och då måste ju våren komma med stormsteg eller hur. Tycker mig hört att det kunde bli fint redan nu i helgen , vi får hoppas.
Här har det varit  mulet hela dagen men precis nu tittade solen fram.

Det har varit en riktigt lugn och slappe dag för mig. Vilat , slappat , vilat , ätigt lite, sett på tv. Badat och kollat på datorn. Riktigt skönt.
I kväll ska vi till Lars bror Magnus och hans sambo Linda. Det är födelsedagskalas eftersom Magnus fyller 35 år i dag. Hurra för det!
Det ska bli trevligt att komma bort lite. Därför väldigt bra att jag vilat lite extra i dag. Har haft ont bådehär och där i dag och då är det bara att lyssna på kroppen och ta det med ro.

I dag har vi haft Ezter och Ängelin här, mamma pappa och Ängelins matte och husse har varit i Danmark i dag. Men snart kommer pappa för att hämta hem Ezter. Ängelin får nu stanna här ett tag.

Oliver och Lars är på sista hockeyträningen i dag, i morgon förmiddag börjar fotbollsträningen. Ingen vila där inte...

Nu i eftermiddag har först Linnea badat och sen har jag badat, vi ska nämligen vara klara när killarna kommer hem för då ska vi ge oss av.

Ja ni det var nog vad jag hade att säga i dag, inget jätte kul men ändå några rader!
Ha en go fredagskväll nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0