Bra!

I går blev en bra dag. Tog det lugnt på dagen och somnade till och med till en liten lur på soffan. Så skööönt!
Barnen hade blivit hämtade av mamma, dom skulle och köpa gummistövlar(blev lite mer...).
Lars och pappa grejade här ute med tillbyggnaden och jag skulle bara sträcka mig lite på soffan innan Lars kom in. Å då somnade jag.
Lars kom in en stund senare och gjorde sig klar , vi skulle ju köra till Perstorp och titta på ett skötbord. Det var jätte bra så vi slog till. Så nu är det fixat, gött. Ska bara ha lite hjälp av pappa att sätta upp det på väggen.

När vi kom hem hade Mormor och barnen kommigt hem, glada och nöjda. Jag fick en vit fin orkide och en slags pläd som jag sett i reklambladet från Netto. Så det va kul!

Lars gick ut och grejade vidare, fixar och donar med jorden här ute, ska ju sås gräs men det är mycket förberedelser innan. Han är duktig han min gubbe!

Jag lagade middag som i går blev ungspannkaka , bacon , lingon och grädde. Smakade helt ok men jag hade gärna satt tänderna i en go grillad köttbit, ha ha.

När barnen sen gått och lagt sig kl nio då ÄNTLIGEN var det tid för mitt favorit program En unge i minuten!

Lars han fixade lite gott gott till oss, ser inte detta härligt ut?

Det va så jäklas gott, skulle vilja äta detta varje dag!!!! Vi fick dom super goda oliverna av mamma och pappa förra veckan, dom är köpta på Bjäre i en affär som heter Tant Grön . Det är en riktig mys affär med massor med gott.

Efter mitt favvo program och denna goda tallriken var det Big Brother. Vi är lite töntiga och ser det varje dag...

När jag sen skulle gå och lägga mig hade jag denna nya härliga tidning med mig.


Så gissa om jag hade en BRA kväll!! Jo precis så man vill den ska va!

Orkade inte läsa så länge men det gör inget då har jag ju mer att läsa i kväll! Natten har varit blääää men jag får nanna lite senare i dag.

Nu på förmiddagen ska jag till MVC och träffa min barnmorska, det vanliga mätningen och kolla blodtryck och hjärtljud. Skriver sen hur det va!

För övrigt inga planer, Oliver har Tennisträning i eftermiddag annars är det lugna gatan.

Nu ska jag gå och äta lite fulle! Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0