???

God kväll!
Nu börjar hockeyn på tv och Lars och Oliver har bänkat sig i soffan. Linnea ska gå upp  på sitt rum och se en film och äta blodapelsin. Själv passade jag på att slå mig ner här en stund.

Va ju på MVC i dag , bebben blev upprörd äver barnmorskans klämmande. Hjärtljuden visade först 160 men den lugnade ner sig till 150 sen, brukar ligga på 140.
Magen mätte 36 cm nu och blodtrycket var bara fin fint.
Berättade att jag sover såååå dåligt, hon tyckte vi skulle prova med något smärtstillande och hoppas det kan hjälpa. Så nu har jag varit och hämtat ut Citodon, ska prova ta två sådana innan jag lägger mig i kväll. Och hoppas hoppas jag kan sova mer än en timme i stäck....

När jag kom hem hjälpte pappa oss att sätta upp skötbordet , så nu är det på platts. Gött! Det blev riktigt bra!

Efter det gick jag mest omkring och kollade vad Lars och pappa pysslade med. Men sen blev jag ju så trött att jag rullade ner rullgardinerna och kröp ner i sängen och somnade gott.

I eftermiddag följde jag med och kollade lite när Oliver spelade tennis, sen handlade vi lite. Lars körde hem mig så jag gjorde middag medans han och Oliver hämtade Linnea som var hos en kompis.
Till middag blev det stakt falukorv och stuvade mackaroner , det va så gott. Vet inte om det beror på att jag var vrålhungrig eller vad.

Vi köpte faktiskt en ny feta ost i dag så senare i kväll blir det lite sallad , tomat, oliver , fetaost och vitlöksbröd mmmmm så  gott!!!! Längtar nästan redan nu.

Nu ska jag sätta mig i soffan och bläddra i en tidning och dricka lite vatten, är törstig som en öken hela tiden.

Ska skicka en fråga här genom Bloggen. Är det någon som bor i Grevie som har en vovve som heter Tjabo som har tid lust och ork att ha två jätte snälla duktiga barn lördag till söndag så mamman och pappan kan få  lite egentid att mysa och så....Barnen har pratat om detta och vill så gärna till er , göra skiver och greja. Vad säger ni?? Vore toppen kanon!

Ha en bra kväll alla glada nu!


Kommentarer
Tjabo :-)

Dom e så välkomna så! Vi kan fixa skiva, spela yatzy o kanske dansa hur nu det ska gå till med denna rygg! Men har ni inte myst tillräckligt med tanke på vad som finns i magen haha. Vi får höras av o bestämma mera inför helgen. Tur att menmen lugnade sig o härligt att höra att allt var bra!

Kramis

2011-04-05 @ 22:19:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0