Onsdag

Onsdag i dag , det går som tåget! Tyvärr är det grått och tråkigt ute. Men mig kan det ju kvitta behöver ju inte va ute. Men för många andras skull kunde det ju va lite finare. Man blir ju piggare när solen skiner eller hur?

I morse när barnen åkte till skolan körde Lars hem till mina föräldrar. Han och pappa skulle köra till Halmstad. Både ska till doktorn där och lustigt nog hade pappa fått tid tjugo över nio och Lars tjugo över tio så vad passade bättre än att dom åkte ihop.

Båda ska dit på grund av sina dåliga axlar. Vi får väll hoppas och hålla tummarna att dom kommer hem med glada och bra nyheter.

Vill hälsa till Tjabo med familj att barnen blev jätte glada att dom får komma till er i helgen. Men vi hörs mer om det sen!!!

I eftermiddag ska dom komma och leverera saker till utbyggnaden. Så nu ska det börja muras. Blir ju roligt.

Claudia min vän ska komma på en fika , ser jag fram i mot. Alltid kul att träffas.  Men nu ska jag köra en sväng till affären, måste handla lite. I dag blir det fisk och potatis mm till middag!

Sköt om er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0