Vilken dag är det?

Oj vad jag är vimmsig i dagarna , jo har räknat ut att det är torsdag men vilket datum ja det vet i tusan...
Men det kan ju kvitta!

Mådde illa och kände mig konstig i morse så när barnen o gubben var väckta fick jag krypa ner i sängen igen. Små slumrade tills min mamma ringde. Hon undrade om jag ville följa med till Boarp, ett ställe med lite olika affärer som ligger vid Båstad/Torekov typ.
Å det vill jag ju så klart!
Hon ska hämta mig vid elva, så snart får jag väll hoppa i badet och fixa till mig lite.

Lars och pappa är där ute och fixar , skulle såga och greja med bjälkarna vi ska ha i nybygget. Dom är duktiga!
I eftermiddag kommer 6 ton(tror jag det var) med kullersten, så nu får han att göra min älskling. Men han tycker det roligt och kommer göra det jätte fint!

Nu ska jag gå ut och titta till "gubbarna" lite. Hej svejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0