22 Juni

Oj vad längesedan jag skrev här...
Tiden rusar och jag har MYCKET lite tid att blogga tyvärr. Skulle jag ha tid ja då är datorn upptagen...

Tar en liten snabbis om vad som ska hända här.
Jo i kväll kommer Emil och Anna, Effis  blivande faddrar på dopet. Det ska bli kul, dom har aldrig varit här på Tuttagården.
I morgon bär det av till Halmstad för Lars , ska operera den där förbaskade axlen igen...å alltid kommer det sååå  olägligt i mina ögon. Är det inte valpar vi har så är det bäbis på snart 6 veckor , å utställning på söndag med massor förberedelser bad mm. Å vem ska nu ställa hundarna på söndag??
Kanske bättre att skita i det, men vad fan jag har ju LÄÄÄÄNGTAT länge nu. Utställningar är ju det roligaste jag vet!!!!!!!!!

På fredag är det Midsommar , den kommer firas här hemma med Linda , Magnus och Tjabo. Skönt och mysigt!! Hoppas hoppas vädret blir fint så Effi får dansa runt midsommarstången, Linnea och Oliver vill väll inte längre. Allt är ju sååå PINSAMT  just nu, ha ha!

På Lördag MÅSTE jag trimma, eftersom det inte hinns eller orkas med nu. Fast det är kanske inte lönt. Tja vi får väll se!

Har lite bilder jag slänger in här innan jag slutar för att gå och städa toa.
Ha det!



 Fina Linnea med Effi





 Nova













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0