3 veckor

I dag är Effi hjärtat 3 veckor. Tänk tre veckor sedan vår lilla gumma tittade ut med buller och bång....och det var jag som stod för det mesta bullret....fy fan föda barn är inte min grej men nu är det ju gjort och jag ska ALDRIG mer göra det!!!!
Men så fick vi ju något fint för det och inte skulle vi vilja vara utan tuttiluttan!!!

I dag på sin tre veckors dag köpte Effi sina första skor. Vi har nämligen varit på skorea på Matsskor. Linnea köpte massor , jag hittade två par till Oliver, ett par till Lars som tyvärr inte passade. Det blev ett par till mig också och så då dessa ljuvliga till lillan.


Dom är så socker söta att man nästan dööör. 25 kr paret kostade dom, det är väll lagom!

Efter skorean körde vi till Maxi, var lite stressigt eftersom Effi var lite gnällig då och då. Blev handlat lite grill kött, kyckling och billig kassler i alla fall.

Just nu ärläget lugnt , Effi är nyäten och sover. Får väll se hur länge...

Nä det var nog allt för i dag. Tack och hej leverpastej!


Kommentarer
Linda

Oooh dom skorna måste jag få komma o klämma på en dag :-) Jag har Effi abstinens! Vi kanske kan ses till helgen?

Kram till er alla!

2011-06-02 @ 18:28:10
Lotta

Åh vilka söta skor, man blir ju helt till sig!!! Klart att finaste prinsessan ska ha fina dojjor:D Hoppas ni har en mysig helg i värmen! Idag ska jag iväg med Casper och handla examenskläder.. herregud, jag kommer att få en brytning innan det är gjort, så hör jag inte av mej på några dagar, så ligger jag på hispan..;) Många kramar till er alla

2011-06-03 @ 09:46:40
URL: http://lottaloppan.bloggproffs.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0