Lediga

Ja då var snart barnen lediga från skolan ett par dagar , ända till tisdag. Så skönt för dom!! Tänk det är i dag den 1 Juni. När man är ute och kör står rappsfälten i full blomm och det är så otroligt vackert över allt. Jag älskar denna tiden. Tyvärr blåser det som bara den här i dag men det är soligt och fint i alla fall.   

I går var vi på BVC , lill skruttan hade gått upp 310 g, inte illa. Vi pratade lite om  att Effi haft svårt att komma till ro och velat äta offta. Jag skulle prova att masera hennes mage och ge henne Semper magdroppar eftersom vi misstänker hon kan ha haft lite ont i magen. 

I natt har Lars tagit lill skruttis och då vaknade hon bara kl tre och sen halv åtta, skönt. I dag har det fungerat bra och jag hoppas vi är på rätt spår igen.  b
Fick tagit denna bilden i går när hon sov och smilade lite. Sötisen!


 Här pratar hon med pappa lite!

 Tuttan!

Gullgumman!

Effi tittar med stora ögon!

I går kväll var vi i väg och grillade med Linneas klass, Effi var onöjd och det slutade i gallskrik och vi fick kära hem. Väl hemma somnade hon så här....

I förmiddag har vi haft besök av värdens bästa Lotta. Det var så mysigt att träffa henne, är ett bra tag sen nu. Det blev mycket Effi mys.



 Inte bara bortskämd med mys blev Effi utan även jätte fina kläder, herre gud med grejer. Tok Lotta som handlat så mycket till stummpelummpan. Tack Käraste Lotta!

 En jätte fin blomma fick vi också, I LOVE!! Tack!
Nä nu kallar Effi och jag måste rusa och ta henne. Tjing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0