Sommar o soliga dagar...

Äntligen lite soliga dag, som jag har längtat. Inte för jag på något vis vill ligga och sola men det känns så mycket trevligare. Dörren står öppen , hundarna ligger i skuggan där ute och myser. HÄRliGT!

Jag är klar med dammsugning och lite annat plock, varit och handlat och nu är det dammning och toa kvar bara. Sen ska jag ut och plocka lite vissna blommor i trädgården. en riktig slappe mys dag med andra ord.

Linnea tog en fin bild på Effi innan, tyvärr är skärpan inte den bästa men visar det ändå.



Hon är ju för söt tuttiluttan!


Vi är i full gång med dop planerna här, har nu gjort gästlista och beställt inbjudningskort. Har pratat med prästen och bestämmt datum. Planerat vad vi ska bjuda på och lite sådant.
Ska bli riktigt roligt. Själv funderar jag en del på dukning och lite sådant som jag tycker är kul.

Nu är snart målaren klar med vårat sovrum, har satt upp tapeten i dag, oj oj vad jäkla bra det blev tycker jag. Bild kommer en annan gång.
Sen är det bara golvet och lite smått som är kvar. Ska bli gott med ett sovrum och en klädkammare. 

Är någon intresserad hur vi hade det i går på utställningen så får ni gå in på www.myscockrarna.se
Nä nu får ni ha det så bra och njut nu av solen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0