Varma!

Hej hopp , nu var det några dagar sen jag skrev. Tiden har gått så fort och jag har inte hunnigt med bloggen.
Har inte tid nu hellre men vill bjuda på en bild!


Här är en varm, mätt och trött Effi i dag!

Ska skriva och visa fler bilder så fort jag får sitta i ro, men nu knorrar liten smula och jag måste sluta. Lars kör barnen till mormor och morfar , dom ska och bada. Sen skulle Lars in om Maxi och handla sparris mm till middagen i kväll. Grillad lax!!! Ska bli så gott!
Hej så länge!


Kommentarer
Lotta

naw.. vilken fin bild på lilla snuttan:) Jag förstår henne, varmt och jobbigt, men man ska inte klaga sägs det;)

Puss o kram till dej min lilla skrutt!

2011-06-06 @ 17:40:13
URL: http://www.lottaloppan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0