31 Mars

Först ett stort HURRA och GRATTIS till min vän Lotta som fyller år i dag. Får ju tyvärr fira sin dag på sjukhuset. Men hon har blivit firad ordentligt ändå läste jag i hennes blogg så det är ju bra!

Här är det regnigt i dag , grått och tråkigt som värsta höst dagen.
Så det var inte svårt att krypa ner i sängen i förmiddags och ta sig en liten lur.

I går kväll när jag skulle gå och lägga mig möttes jag av denna synen...

Jo då det är hon prinsessan på ärten Harriet. Hon tyckte hon skulle ligga på mina kuddar.

Just nu har vi 6 galna cockrar här hemma, passar mamma och pappas Ezter och hennes syster Ängelin som i vanliga fall bor i Falun. Hennes husse och matte är här och hälsar på mina föräldrar då dom är vänner. Dom kommer lämna Ängelin här en tid på grund av sjukdom men vi hoppas dom snart mår bättre och kan få hem sin lilla tjej.
I dag skulle dom åka ut på Bjäre och titta lite och då tyckte jag Ängelin och Ezter kunde vara här så länge, 6 cockrar och regn ute...ja gissa hur det är!!
Ja ja det går ju att städa men det får nog vänta till fram i mot kvällen.

Här är 5 st av dom 6. Dom har busat massor och det märktes att Ängelin viste var hon var. Kommer  gå toppen att ha henne här.
Här är en bild som vi tog innan hon flyttade, är hon inte söt?
 och en till

Nu är kl snart ett så om en timme kommer barnen hem från skolan. Dom kommer bli jätte glada över att träffa Ängelin igen och hon säkert över att träffa dom.

Annars i dag blir det mest att vänta på kl ska bli fem så jag ska köra och klippa mig, ska bli så skönt!
Har ingen aning om vad vi ska ha till middag i dag , har  inga ider. Vet bara att jag är hungrig!!!

Ha det gott där ute och tack för era komentarer , det är kul när ni skriver!



Kommentarer
Linda

Oh lilla Ängelin :-) Hon är såååå fin! Själv har vi badat Tjabo idag så han ser/såg ut som en dunboll....men ja det slutade ju knappast att regna så nu e det som vanligt igen i pälsen! Vi ses imorgon! Ha det så bra!

Kram

Linda

2011-03-31 @ 21:53:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0