Hi Hi

Jo då det blev en liten tur till stan med lilla mamma i dag!
Jätte mysigt att träffas. Provade Bh:ar men fy fasen vad dom satt illa. Helt fel för min kropp och det blev ingen. Får prova fler en annan dag.
Men jag hittade två fina tröjor till mig på HM, en på rea för 100 kr, billigt och bra.


Sen blev det innham´ndlat lite till bebben, så roligt! Precis det jag har velat ha. Tycker det passar både till flicka och pojke.
 Allt utom pyamasen är från KappAhl, jag älskar deras bebbe kläder Newbie!!!
Många som håller med mig tror jag.

Det var verkligen en mysig runda på stan och jag tackar min lilla mamma så mycket!

Just nu har jag Stinaskyckling i ugnen, blir ris och sås och sallad till. Ska bli så gott! Snart kommer en hungrig hockey spelare hem från träningen.
Så nu får jag sätta fart. Men ha det gott!


Kommentarer
Emha

Tack så mycket - känns helt otroligt att helt plötsligt vara mamma :-)



Ååh vilka söta bebiskläder - jag vill också shoppa lite, haha. Man kan aldrig köpa sig trött på barnkläder ;-)



Kram

2011-03-29 @ 18:01:19
URL: http://onlyemha.blogg.se/
Emha

Tack så mycket - känns helt otroligt att helt plötsligt vara mamma :-)



Ååh vilka söta bebiskläder - jag vill också shoppa lite, haha. Man kan aldrig köpa sig trött på barnkläder ;-)

Kram

2011-03-29 @ 18:02:02
URL: http://onlyemha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0