Jo då

Jo då lyser med sin frånvaro där ute men det känns en smula soligare i mitt sinne i dag.
Har nu i dag vilat en liten stund och sen trimmat Fanny. När hon var klar körde vi hem henne och sen till affären för att handla.
I dag blir det Sallad med feta ost och kyckling, till det blir det en hemma gjord dressing. Ska bli riktigt smarrigt!

När vi handlat körde vi hem och då kom barnen med skolbussen, vi fikade på mackor och sen körde Lars och Oliver på träning.
Jag har nu kokat pastan så den hinner bli kall, rensat allt kött på kycklingen och gjort dressingen. Så  nästa steg är skära grönsakerna och feta osten men jag tog mig ett bad först eftersom kroppen värkte så. Å nu fick det bli några rader och en kopp kaffe innan jag orkar göra resten.

Linnea har varit så duktig och snäll och städat vasken, toa och badkaret. Det är toppen med en så redig och hjälpsam tjej!!!

I kväll är det En unge i minuten på tv, det ska jag se!! Tycker det är jätte bra. Har jag tur serverar Lars mig något smaskigt då typ lite glass....
Nä nu blir det duka och greja lite till sen 5 minuter raklång på soffan.
Ha det gott så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0