Tisdag!

Hej svejs!
Tisdag eftermiddag nu och denna dagen har gått fort även om jag inte gjort något speciellt.
Började dagen med tandläkaren kl halv åtta. Det gick bra!
När jag kom hem kröp jag ner i sängen och somnade ca en och en halv timme. Så skönt!!

Har tagit en tur med trasan och dammat, varit och handlat. Bunkat upp med nya goda apelsiner bland annat.
Sen har Lars och jag gjort klart middagen som i dag blir potatis och köttfärssoppa, passar fint då det är blåsigt och ruskigt väder i dag. Helt klart sopp väder.

Lars har varit duktig och grejat där ute i dag , tycker synd om honom att va ute i blåsten men han vill ju. Han har även varit ute med vovvarna så dom är nöjda och glada.

Jag har även suttigt en stund i soffan och tittat på tv, måste tänka på att vila mig mellan varven.
Nu skulle jag lagt in några bilder men det vill sig inte, får prova lite senare...

Nu är Oliver och Lars på tennisträning , Linnea vilar på soffan eftersom hon har ont i huvudet. Själv har jag just kommigt upp från ett skönt bad. Nu ska jag duka så är det klart.

Har fortfarande inte varit och kollat skötbordet jag skrev om för någon dag sedan , men har mailat med ägaren och vi kunde bara slå en pling och komma och titta på det. Ska fråga Lars om han orkar det i dag när dom kommer hem från Tennisen. Vore så gott att få det fixat.

I går skrev jag om min vän Lotta som blev operarad , kan medela att allt gårr bra. Hon hörde av sig i går på sms och sa att hon var piggare och mådde bättre än hon trodde . Så himla skönt att höra!

Ha det gott nu så får jag se om jag lite senare kan få in dom bilder jag tänkt visa!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0