Tisdag!

God morgon!
Inte lika kallt ute denna morgon som i går, känns lite mer vårigt trotts att inte solen visar sig.

I går kväll tittade jag på en Unge i minuten , å vad det är roligt. Vilka härliga människor. Måste va fantastiskt att jobba där och träffa alla dessa olika personligheter. Längtar nästan redan till nästa måndag.

När jag gick och la mig läste jag i min nya tidning som kom med posten i går.
 Orkade inte så många minuter men läste en artikel om ett par som adopterat, intressant!
Natten har varit som vanligt......

Nu är det full fart här , barnen har ätigt frukost och klätt på sig. Snart kommer skolbussen och hämtar dom. Linnea ska dansa i skolan i dag , tror hon tycker det ska bli kul. Efter skolan ska en kompis följa med henne hem. Oliver har tennisträning i eftermiddag så han får också  göra något kul.

Själv har jag helt blankt i kalendern, gött på sätt och vis. Men en blank dag betyder ändå damma och greja. Får se om det blir någon bakning i dag , är sugen på någon slaks små kaka...nyttigt nä! Men gott!

 Dessa vackra pryder vår tv bänk just nu, å gud vad jag älskar blommor och speciellt när dom påminner en om vår och sommar!

Härligt när man sitter i soffan och ser detta!
 I köket har jag just nu dessa.
 Tulpaner också ljuvligt!!

Nu gick barnen ut till  bussen och det blev tyst och lugnt förutom Albin som är galet "kär" i Ezter just nu och piper och går omkring. Självklart får vi ha dom delade för vi har ju inte tänkt ha några puppar nu.

Lars är redan ute och grejar , han är duktig. Börjar nog klia i fingrarna på honom nu, vill få ordning och fint där ute.
Hoppas han snart sår lite , han är så duktig på det och jag älskar att se när det växer oc ännu mer när vi kan skörda det han odlat. Skulle bara haft mer platts.

Nä nu får jag sluta för denna gången!


Kommentarer
Lotta

Hej gumman! Va skönt att läsa att du har det bra:) har inte läst här nu på ett par dagar, vi har haft rena sjukstugan här:( Visst är det fint med blommor, jag har oxå en och annan numera, det är du som lärt mej det;)Så vårligt och mysigt ute, man blir så glad:) vi måste höras någon dag nu, jag blir ju hospetaliserad på söndagkväll.. hoppas annars allt e bra med er i munka och med dej och lilla bebban:)kramar

2011-03-22 @ 16:12:26
URL: http://www.lottaloppan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0