Vill ha vill ha!!!

Nu har vi först dammat och grejat lite i väntan på att Lars och Oliver skulle komma he. Men det var bara Lars som kom , Oliver hade följt med en kompis hem efter hockeyn.  Matchen förlorade Olivers lag fast 2 mål fick han stänka in i alla fall så det va ju bra det!!

Eftersom jag ville göra något i dag tog vi en runda till väla , där spankulerade vi en stund och tittade på lite barnkläder , åååå vad jag vill ha!!! Eller oj vad vi skulle behöva!!!

452391Dessa tycker jag är fin fina kommer från KappAhl  129:- Jag älskar alla kläder från Newbie by KappAhl!!
Lindex Shop Online - HjälmmössaDenna skulle jag också vilja ha, kommer från Lindex 39.50:- Lindex Shop Online - Overall179:- LindexLindex Shop Online - Tröja149:-
Lindex Shop Online - Mössa69.50:- även den från Lindex
Ja ni det var bara en liten glutt på sådant jag gärna skulle vilja köpa till bebben.
Linnea hittade också en hel del hon skulle velat ha, men hon får önska sig när hon fyller år.
Eftersom min kropp inte ville gå så mycket i dag hellre stannade vi och åt bakad potatis , så gott! Skönt att sitta en stund.
Nu när vi kom hem släppte jag ut vovvarna i solen , dom riktigt njuter det syns. Linnea var så duktig och dammsugade och satte sen på kaffe till sin trötta mamma.
Nu ringer det och jag måste sluta men återkommer!


Kommentarer
Malin & Prinsessan

Åh vad jag blev glad av din fina kommentar! Den värmde verkligen. Tusen tack!



De där jeansen från Newbie har vi till lillskruttan och de är så mjuka och sköna, och snygga :)



Hoppas du har en bra söndag!

Kram!

2011-03-06 @ 17:27:36
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Mikaela - mamma till Viktor <3

Tack så jättemkt! :) Vad glad jag blir av din kommentar. Det var på tiden att du kommenterade ;) Haha.



Hur långt är det kvar av din graviditet?

2011-03-07 @ 10:49:01
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Tina - Minnas mamma

Vi har dom där jeansen :) Dom är dock i lite större storlek så hon har inte kunnat prova dom ännu, men snart så!

2011-03-07 @ 11:01:13
URL: http://hejtina.blogg.se/
Therese- Mamma till Ameah

Tack snälla du! :) Vilka fina kläder. Jag gillar verkligen kläderna från Lindex och Kapphals Newbi serie är ju underbar!

2011-03-07 @ 12:07:19
URL: http://mylifeinthai.se
Lotta

Hej min gumma!

Vilken fin och mysig blogg du har startat, det var på tiden!!! den här kommer jag med glädje att följa<3 puss och kram min vän

2011-03-07 @ 18:00:50
URL: http://www.lottaloppan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0