En liten lite till

När jag läste igenom mitt förra blogginnlägg märkte jag att det fattades lite, det beror på den här datorn som lägger av titt som tätt.
Men där stod inget viktigt så det kan ju kvitta.

Kan berätta att jag nu har bakat , dom vanliga bullarna med dinkelmjöl, solrosfrö , pumpa kärnor och lite annat gött. Dom blev klart godkända av familjen, kul.

Jag började greja i köket i stället för att damma som jag tänkt, får väll göra det nu i eftermiddag för det känns inte som om det händer något roligare här i dag.

Nu är det bara vi tjejer hemma, svealinnea har nu satt sig vid tvn för att slappa lite, får väll vara så ett tag innan hon ska ta tag i sina läxor. Det kan va lite klurigt det där att få dom små barnen att göra dom.....

Nu vaknar nog snart lilla hönapönan å då blir det mys och bebbebus.

Har börjat fundera på en liten tävling här på bloggen...vi får väll se...Ha det!



Kommentarer
Linda

De där bullarna verkat populära! Jag bara måste ha receptet :-)

Kram

2011-09-08 @ 22:49:04
B-M

Snälla lägg ut receptet skulla vara bra, tänkte att baka är ju bra och slippa tänka på allt skit. Sedan får man ju något gott och nyttigt till kaffet.

2011-09-08 @ 22:59:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0