Härligt

♥ Alla kärlek till mina vänner som va här i dag!! Tusen tack!
Det har varit en väldigt mysig dag, Helle (med bebbe i magen, 13 dagar över tiden....) Jonna med Elvis 5 månader, Claudia med Troja snart 4 månader , Alexandra med Wilda strax 3 månader, Marie med Oscar 11/2 år har varit här i dag.
Vilket härligt gäng, så mysigt att träffa alla!




Jag hoppas verkligen vi får bjuda hit dessa goa människor snart igen!!

Nu har Lars och jag fått röjt unan och fixat. Mormor har varit och hämtat Linnea, hon ska vara där och mysa och sova över.
Oliver, Effi och Lars har nu kört till stan en sväng, skulle kolla intersport.....
Själv passar jag så klart på att sätta mig här vid datorn med en kopp kaffe.

I kväll ska ju grabbarna på hockey, men det gör inget i dag. För bästaste Linda och Tjabo ska vara här med Effi och mig, mysigt!!!

Hoppas nu ni som läser också får en mysig kväll!
Å tack igen mina vänner ♥ för att ni kom!
Å till sist en bild på lill pluttan snuttan!



Man ser inte så bra men oj vad fin hon va i klänning/tunikan jag köpte för någon dag sen. Den finns tydligen i rosa också....undras om hon inte behöver den också.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0