Koka liten potatis...

Ja ni så kul har jag en lördag....
Här har det städats och grejats, Lars lämnat och hämmtat dom stora barnen.
Jag har nu gjort en paj, det blev bacon, broccoli, svamp, tomat och det vanliga....ser god ut. Vi får väll se! Ska göra en sallad till också så klart.

Har nu som ni förstår kokat två potatisar till loppan, här ska bli lite middag till henne. Har fått burkmat innan men dom va slut nu så jag får väll "leka duktig" mamma och sno i hop  något själv...måste köpa morötter, palsternacka och lite sådant nästa gång jag handlar. Å då jäklars ska det lagas mat till liten plutta!

I eftermiddag ska Lars och Oliver till ishallen, rögle spelar. Vore kul att va med. Men ack nej nu för tiden är livet att sitta mycket hämma. Vilket inte passar mig om jag inte har någo väldigt mysig vän på besök.

I går kväll var vi hos Linda, Magnus och Tjabo. Det blev go go pizza och va jätte mysigt! Effi fick en fin tygbok med Mollymus och det älskar hon. Om hon bara kunde få in hela i munnen...
Tog en söt bild på lill loppan i går.
 Här ligger hon på sin puff(som denna händiga mamman sytt själv, ja fast med lite hjälp av pappan....)

Nä ni nu ska jag gå och badatänkte jag, behöver ju inte lukta skung råtta baraför att man sitter här hemma själv...

Önskar er som läsar(vilka ni nu är) en trevlig, rolig , fantastisk, festlig , god lördagseftermiddag/kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0