Kurva

Hallå igen! Andra bloggen i dag, flitigt eller hur? Ha ha precis som om någon bryr sig...fast jag vet att jag har några trogna läsare!
Effi var i dag på BVC , det var som vanligt väntetid innan vi kom in. JAG HATAR FOLK SOM INTE HÅLLER TIDEN!!!!!
Värsta jag vet att sitta och vänta, har jag tid halv tolv då ska det fan va halv tolv och INTE tolv, grrrr jag blir galen!

I alla fall när vi väl kom in blev det vagning, pluttan väger nu 7480 och va 61.5 lång. Förr tre veckor sedan vägde hon 6690 så det va bra! Hon växer så det knakar , denna gången mest på bredden(hum undra vem hon har det efter?)

Det blev info om smakportioner också, hon tyckte vi kunde börja nu i dag. Ok det ska vi göra. Får bli lite potatis eller något till lill loppan när vi äter. Ska bli spännande! Jag tror hon kommer gluffsa i sig med god aptit, har ju sett hur hon tuggar när hon ser oss äta. Kan bero på att hennes pappa redan matat henne två gånger med......nä jag säger inte vad för jag kan fasen inte stava det.

Träffade en mamma med en flicka som va lika gammal som Effi, hon undrade varför jag inte va med i föräldragruppen, 2:a gången jag får den frågan. Jo för vi har inte blivit tillfrågade, dåååååligt tycker jag! Men det är väll vi bönner i utkanten på unka som inte får vara med.....

Nu har Lars och Oliver kört till hockeyn, själv är jag ap trött och på ett riktigt farligt humör....ville vilat en timme innan dom åkte, hann ligga 25 minuter som fan kom elektrikern och skulle glo, tror ni han skulle göra något nä då bara glooo. Då kan jag säga jag blev på himmla fis humör!!! Jag vill sova!! Å det är massor med timmar tills det är kväll.

Tvi vale, stackars dom som är nära mig.....

Nu gastar lill fesen och jag måste sluta!


Kommentarer
Linda

Hon kommer rata potatisen när hon vet att man kan äta ....ja jag ger mig inte heller på stavningen :-) Hoppas du får vila lite senare. Synd vi inte e grannar för då hade jag kunnat ta hand om lilla plutten :-)

Kramis

2011-09-06 @ 15:13:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0