Njöt

Va tänker ni väll, njöt? Jo faktiskt njöt jag precis av att sitta på trappan med solstrålande värmande i mitt ansikte. Jag plockade vissna blommer och blad på min blomma som står där. Det var helt tyst förutom porlandet från brunnen.
En riktigt skön och njutbar stund.
Nu när hösten liksom klampar på med jätte steg så gäller det ju att njuta, stanna upp och ta till vara på dom små små sköna stunderna.
Hoppas innerligen detta vädret vi har just nu kommer vara lite, det blir liksom så lättare allt man gör när solen strålar och det är ljust.

Hundarna är där ute, har lagt sig för att också njuta av solen. Det är så härligt att se dom.

I dag väntar vi på mannen som  ska göra klart med kaklen i duschen och så väntar vi en som ska kolla på våra golv....
Kl halv tolv ska Effi och jag vara på BVC, väga och mäta är det på schemat i dag. Tack och lov inga elaka sprutor i snuttanpiluttans goa rultiga lår i dag.

I eftermiddag har jag inga planer, Lars försvinner väll i väg till ishallen med Oliver. Det är ju tisdag vilket ju innebär hockeyträning.

Å  vad jag önskade jag kunde visa er lite bilder, bloggen känns ganska trisst och tråkig utan foto tycker jag, vad tycker ni? Kameran är full med gobitar på lill loppan...

Kan ju visa en lampa jag skulle vilja ha, den finns tyvärr på ullared och jag ska ju inte dit. Tror den skulle passa i vårat sovrummsfönster.


Ska kolla om jag har någon annan gammal bild o visa.
Ja just det denna hade jag ju tänkt visa, är det inte en ljuvlig filt. Effi hade säkert tyckt den var härlig att ha i vagnen eller vad tro ni?

Nä nu ska jag greja vidare här, kanske kanske återkommer jag hur det gick på BVC.
HA DE



Kommentarer
Maria

Underbar lampa! Letar fönsterlampa att hänga i fönstRet i vår nyrenoverade lilla hall....var på IKEA men inte en enda fönsterlampa som man hänger...konstigt!! Söt film på Er Effi- hon är verkligen jätte söt! KRAMAR

2011-09-06 @ 16:16:00
URL: http://www.silknshine.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0