Skulle vilja ha!

Förvånade, ha ha?







 En vit stol med denna dynan....

God kväll. Nu har ni fått se lite vad jag önskar till lilla Effi. Fasen jag får nog hitta ett extra jobb, så mycket vi behöver och vill ha!!!

Ja ni nu är pågarna och kollar hockey, Linnea och jag har ätig gott. Nattat lilla hönan och sett lite på tv. Nu håller Linnea på att välja kläder tills i morgon och det kan ibland va en historia för sig. Hon är å rädd att dom andra ska säga dumma saker vilket dom ju gör ibland. Detta gör mig så arg , ledsen och galen. Min fina fina Linnea. Att hon inte förstår att hon duger som hon är, att hon är finast i värden!!!
Hur ska man göra för att bygga upp hennes självkännsla?
Någon som har något klokt att säga???

Ha en go kväll, nu ska jag släppa in dom fyrbenta fem som varit ute och rastat sig lite!


Kommentarer
Malin & Prinsessan

Tusen tack för dina fina ord! Det värmer verkligen att höra. Både du och Linnea är så gulliga och jag är bara glad om jag kan inspirera litegranna :)



Kramar!

2011-09-26 @ 21:12:09
URL: http://lifestyleblogs.se/malin/
Lotta

Hej lilla gumman! Åh, vad jag blir lessen när jag hör om Linnea, det är ju fruktansvärt!! Hon är ju världens finaste och sötaste tjej! Casper sitter här brevid mej och äter frukost och till och med han reagerade när jag berättade vad du skrivet, han tyckte dom andra barnen var dumma, att Linnea är jättesöt!:)

Kram på dej skrutten

2011-09-27 @ 07:31:05
URL: http://www.lottaloppan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0