1:a morgonen

Ja i dag är första morgonen Lars kört i väg. Känns allt lite konstigt.
Klockan ringde 6 i morse, inte hellt pigg va man då. Vi kunde nämligen inte somna i går trotts vi la oss kl elva direkt efter Big Brother. Ja vi såg det, inte det intiligensta programmet men ändå rätt kul att se vad det är för lustiga människor som är med.

Nä natten  va ingen höjdare, Effi bökade runt lite och hundarna tassade, Lars gick upp och det va varmt. äkert lite nerver inför i dag.

Men kl 6 gick Lars upp i alla fall, själv låg jag till tjugo över då Effi tyckte vi skulle gå upp. Rätt bra efterso vi då fick sagt hej då till pappan innan han körde.

Nu har Effi och jag fixat lite i köket, hundarna har fått mat, vi har bäddat och lekt, klätt på lill loppan och lite sådant. Har även för 2:a dagen i rad sett en mus jävel i rabbaten, den springer där och sen in i ett hål i huset. Ja inte boningshuset FÖR DÅ HADE JAG INTE VARIT HÄR!!!
Så när Lars kommer hem får han ut och sätta fällan, inga jäkla möss i min trädgård.....inte som jag kan se i alla fall. Nä den måste faktiskt försvinna!!!

Linnea och Oliver sover fortfarande trotts en ganska hög ljudnivå på en lite pillutta här.... Skönt för dom nu när dom har lov.

Vid tio kommer lilla Mamma och hämtar mig för vår lilla Måndagssväng, ska bli mysigt!! Nä nu får jag ta min lilla snutta som inte längre vill leka själv.

Men nu vet vi att vi kom upp när kl ringde. Ska bli spännande att höra om Lars första dag på jobbet!

Å till sist Tusen tack för komentarerna, nu börjar ni bli riktigt snälla och duktiga!



Kommentarer
Lotta

godmorgon gumman<3 Vilken tur att ni kom upp idag:)) Crille hade ju sin första dag idag oxå, så här har oxå varit en lite orolig natt;) Hoppas Lars får en toppen dag och hoppas du får det mysigt med mamsen. Hälsa henne så gott från mej! kramar till dej lilla skrutt<3

2012-02-20 @ 09:02:53
URL: http://www.lottaloppan.wordpress.com
Stavlisa

Skräm nu inte livet av den lilla musen i rabatten.

Det är väl inte konstigt om den vill in i värmen.

2012-02-20 @ 15:00:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0