Tisdag kväll!

Hallå hallå alla glada!
Här är en trött mamma... det är ganska full rulle från sex på morgonen till kvällen. Men nu är det lugnt, lilla Effi nannar nu gott. Oliver har somnat på soffan, mår inte riktigt hundra. Haft ont i huvudet sen han kom hem från skolan. Men hocke träning det har han varit på.

När killarna va på träning hade jag och brudarna besök av Helle och Erik, det va mysigt att träffas!! Undertiden vi drack kaffe hade jag en stek i ugnen så familjen fick mat i dag också.

I förmidags när Lars kom hem från jobbet var det dags för mig att ut och trimma. Det kändes så där uselt , bläää jag kan inte!!  Fasen jag blir galen, självförtroendet är just nu på botten vad det gäller den biten..... i morgon är det nästa vovves tur....

Det är ju utställning på söndag, det ser jag fram i mot!!!! Men det vore ju kul om hundarna såg ordentliga ut i pälsarna. Fasen att min trim mentor bor så långt bort....

Tanken är att Effi ska sova hos mormor och morfar lördag till söndag, blir första övernattningen borta för lill loppan. Nu har tyvärr lilla Mamma blivit dunder förkyld så jag tvivlar på att det blir något av just det. Vi får väll hoppas och se.



Jag har något roligt att berätta om men jag sparar det till i morgon tror jag....kanske inte så kul för er men för mig!! Har funderat ett tag om jag skulle dela det eller inte men tror nog jag vill det. Men som sagt i morgon.....

Vill skicka tusen kramar till min vän Lotta! Tänker på dig ♥





 Otrimmade pälsmonster(Kolla Harriets tunga, vad gör hon?)
 Tycker dessa små träd är så söta!

Nä nu ska jag gå och dricka kaffe. Önskar er en god kväll å som ni vet älskar jag komentarer!!!



Kommentarer
Linda

Hihi tror jag vet :) och jag hoppas att du vet att jag e glad för din skull :)

Söta lilla Effi <3 saknar henne så!

Kram kram

2012-02-28 @ 21:01:30
Anna Johansson

Jättegulliga små träd :-)

Ni verkar ha så jättemysigt hemma!

Hoppas kaffet var gott ;-)

2012-02-28 @ 21:57:31
URL: http://www.seapower.nu
Loppan

Hej gummsan! Men vad är nu detta för trams jag hör.. du är jätteduktig på att trimma!! Inte för att jag kan så mycket om det, men jag tycker du är duktig på det mesta du tar dej för, så hejja hejja dej:D Nu kallar loppelådan på loppan så natti natti min fina vän<3 p&k

2012-02-28 @ 22:20:35
URL: http://lottaloppan.wordpress.com
Britt-Marie Staaf

Ja men visst ska du väl komma ut ur garderoben HIHI nä men skämt å sido klart du ska vara stolt över att du har varit så duktig med din soppa. Många många kilo borta. Bravissimo bavo brava Duktiga du!!!!!! Kram!!!!

2012-02-28 @ 23:34:09
Anonym

Hejhej!

Allt bra idag? :)



Kram/ http://byyemelie.blogg.se/

2012-02-29 @ 15:27:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0