1/1-12

God fortsättning!
Det började med Lars och Oliver åkte och jaga. Med sig hade dom Albin och Jopplin. Precis som dom brukar. Kul för vovvarna att komma ut på lite "annat".
Linnea hjälpte mig att underhålla lilla damen så jag kunde städa.

Vi hade gäster i går kväll, det var Didrik som spelar hockey med Oliver och hans föräldrar. Vi hade det mysigt , åt gott och päste.
Tack för att ni kom och tack så hjärtligt för bubbel och fina ljuslycktan!

Här kommer några bilder!

 Här hittade jag Effi , hon kan redan hitt på bus!





Nu är jag galet skrik arg och har lust att slå sönder något. Dator jävlen bara klabbar , rätt som det är när jag skriver hoppar den in mitt i texten någonstans och allt blir fel....grrrrr å inte fan går det att lägga in bilderna.
Så fler kommer när det fungerar bättre!!

Nu blir det strax Sälskapsresan på tv och myspys!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0