God förmiddag!

Onsdag redan, jisses vad tiden springer i väg!

I dag är det kallt ute, härligt. Bättre så här en regn och grått. Det kommer även små små mini snö flingor här. Tänk om det kunde sätta igång och snöa ordentligt. Vit ren fin ljus snö som fick ligga kvar och lysa upp i mörkret. Drömma kan man ju alltid.

I går var Mormor med Linnea i skolan, det hade varit bra. Fast så klart lite pinsamt ibland tyckte Linnea, fast för henne är allt just nu sååå pinsamt. Måste va en ålders grej det där.

Efter skolan följde Linnea med mormor till frissan. Mormor skulle klippa sig men det slutade med att Linnea kom hem med ny tonat hår. Fin så fin!



Som jag skrev i går kväll , färgade jag mitt hår. Det blev nog bra. Än så länge har jag inte sett några spår av dom grå håren... ska bli spännande att se sen i dags ljus.

Nu har Effi sovigt gott i två nätter , så skönt för henne. Hoppas hoppas hon är på bättringsväg. I morgon ska vi ju till doktorn så dom får lyssna på henne igen.

I dag tänkta jag ju vi kulle köra till hembyggdsparken och gå en sväng, tänkte lillan kunde få prova gungorna. Gäller nog att ta på sig ordentligt för det är faktiskt riktigt kallt.

Här kommer en liten bild till på våra två töser.


Ja ni det var nog det jag hade att bjuda på just nu. Tänkte ta med kameran till parken och se om vi kunde få några fina bilder där i från. Så har ni tur kommer det senare.

Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0