God morgon!

Då var det lördag morgon och kl är nu halv sju. Effi har nu både ätigt och fått ren blöja.  Hon är pigg och glad och sitter nu och leker lite. Själv är jag mindre pigg...

I går var det upp och hoppa tidigt, kvart i fem rättare sagt. Sen var det full fart för att få klart barn , hundar och annat. Kl sex var vi klara att köra mot Göteborg.

Allt flöt på fin fint. Effi skötte sig bra både i bilen och sen på utställningen. Hon hade ju en del att titta på. Och har nu även lärt sig säga vovve.

Vad det gäller utställningsresultaten har jag inte mycket kul att säga. Albin blev 2:a i klassen men utan CK. Harriet blev oplacerad.
Men vi säger stort Grattis till er det gick bra för!!!
Vi hade en trevlig dag trotts allt, kul att träffa lite folk och komma i väg lite. Min vän Claudia som också var på My Dog fast bara för att titta kom för bi ringen och fick en macka och kaffe, tack gumman för du tittade förbi!
Det var även jätte roligt att träffa Tuva med Matte. Hon är så himmla go och glad den vovven. Inte sett henne på så länge så det var riktigt kul!
Tyvärr fick vi inga bra bilder precis men en söt bild på Tuva har vi!


 Här gosar Lars och Tuva!
 Tuva är allt lite lik sin mamma Jopplin!

 Så här trött kan man bli på My Dog!

När vi sen kom hem körde Lars och hämtade Oliver hos L&M, han hade sovit där. Dom hade även varit hos oss under dagen och passat vovvarna som va hemma. Tack snälla ni för hjälpen!

Kl halv tio kröp jag i säng, TRÖTT! Låg och läste en stund innan jag somnade. Fick sova hela natten fram till nu på borgonkvisten när Effi vaknade. Tur det!

Vad som händer och sker i dag får vi se!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0