Igen!

God kväll! Här är det en trött Susse som skriver. Men tyckte ändå det fick bli några rader innan jag kryper ner i en renbäddad go säng.

I dag har Lars varit med Effi hos doktorn , hon har ju hostat så hemskt om nätterna. Det visade sig att det åter igen var öroninflamation så hon fick pencilin. Ev har hon också förkylningsastma, vi ska tillbaks på Torsdag. Lilla hjärtat, varför kan hon inte få vara frisk.

När Lars och Effi var hos doktorn va jag med lilla mamma på Ikea och lite annat smått och gott. Så nu är ljusförådet på fyllt. Går ju en hel del ljus i detta hus. Ni som känner oss vet nog hur det brukar vara....

Har även köpt två nya böcker som jag ser fram i mot att börja läsa. Det är så lyxikt tycker jag med en ny bok på nattuksbordet (stavas)...

Helgen som gått var bra, Linnea hade lilla kära Moa här. Dom hade så roligt och pratade långt ut på natten....

Oliver hade match vilken dom förlorade, men Oliver var jätte duktig och gjorde två fina mål. Stolt man blir i mamma hjärtat!

Nu drar det i hop sig för op för min kära vän Lotta, på Torsdag är det dags. Tänker så på henne och vet att det blir en jobbig tid för dom framöver. Lilla Loppan jag finns här för dig ♥.

Nä nu ska jag nog göra mig klar för sängen, ska li så skönt!

Ha en fortsatt bra kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0