Kvälls rader

Nu passar jag på...Lars o barnen ser på tv och äntligen är datorn ledig när jag är ledig!

Läget är bra här! Tycker bara det är segt just nu, tråkigt väder och inget speciellt händer.

Har inget vidare kul att skriva o men ni ska få se lite bilder!















Ja där var några bilder på lilla Effi! Hon är så rolig, söt och go!

I dag har vi haft besök här, det va Effis kompisar Erik och Wilda med mammor. Kul att träffas och snacka lite!

I morgon är det fredag och vi har inga speciella planer , Oliver har fotbollsträning annars är det lugnt. Själv ska jag i väg och handla lite mat, får se vad det blir för fredagsmys.

På Lördag kommer en kompis till Linnea, hon ska sova över. Mysigt och kul för tjejerna. Oliver har hockey match så grabbarna kommer va i ishallen.
På  kvällen kommer förmodligen Linda och Magnus o det inte blir för busigt väder. Ja nu ska man lura ut något att bjuda på.....

I dag körde jag och köpte nya tulpaner, det livar ändå upp lite i denna gråa och trista tid. Brukar köpa vita blommer men i dag blev det en annan färg.





Nä ni det va nog allt för nu, har några bilder till om ni vill se?

 Vovve mys. Lars med Albin, Jopplin och Harriet!

 Fina Oliver!!

 Linnea & Effi!!

Ha en god kväll alla!



Kommentarer
ella stefansson

Roligaste kvällsnyheter man kan läsa & bästaste bästaste T V bilder man kan se på.

2012-01-19 @ 21:02:54
Angelica

Hej hej! Så fina härliga bilder - lilltösen är ju bara för go! :) Har ni lagt ner kennelsidan eller vad händer? Stor kram!

2012-01-19 @ 21:14:20
URL: http://www.westdreams.se
Linda

2012-01-19 @ 21:56:32
L

Oh varför trycker jag alltid på fel knapp! Längtar efter lilla Effi men inte säkert hon efter mig ;) trixar hon med tungan fortfarande? Kanske snart dags att hon får komma hit så vi kan lära henne ett nytt trick :)

Kram

2012-01-19 @ 21:59:03
Heléne & Molly

Hej igen!



Molly's besök hos veterinären avlöpte väl, men ett återbesök är inbokat om 2 veckor.

Vill du veta mer; kolla vår blogg.



Trevlig helg på er!

2012-01-20 @ 18:26:37
URL: http://mollyhelen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0