Lördag kväll!

Hej hopp alla glada!
Här laddar vi för en mysig lördags kväll. Lars & barnen ska äta pizza och jag soppa. På lilla bus Effis meny står spagetti och köttfärssås vilket är en klar favorit.

Senare blir det Gladiatorerna på tv, inte min favo men det får går. Där efter ska vi se film. Då ska jag njuta av en kopp rött te som jag köpte i dag när vi var i stan. Linnea , Effi och jag fick ha bilen hemma när pågarna åkte på hockey så då passade vi på att ta en tur.

Dagen har för övrigt bara varit lugn förutom att man nu mer få passa Effi när hon tar sig fram i gå stolen, en viss fönster lampa är illa ute. Hon vill dra ner  den hela tiden. Så nu börjar det där ni vet, passa ajj ajj och nej!

Önskar er där ute i sveriges land en bra Lördagskväll!





Kommentarer
Anonym

Ni får oxå ha en mysig kväll!

Kramisar

2012-01-28 @ 19:18:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0