44:e dagen

I dag har jag ätit Slanka i 44 dagar. Fasen vad duktig man är, fniss. Nä då jag lider inte mycket, det flyter på bra faktiskt!!

I morse va jag barnvakt till Oskar, det gick fin fint och vi hade det roligt. Effi tycker det är spännande!
När Lars kom hem var det nästan dags för mig att köra till jobb och fixa lite papper. Sen till den där tandhygienisten(jäkla ord att stava, Stavlisa Hjälp mig) Det va ju en liten upplevelse men inte alls så farligt som jag trott. Men jag ska dit i morgon igen och göra klart, det värsta är ju priset tycker jag. Men va fasen man får ju va rädd om tänderna ju ha dom länge till hoppas jag.

För övrigt i dag minns jag knappt vad som hänt, jo just det jag har vilat middag. Effi va så orolig i natt och jag va vaken typ 50 gånger känndes det som i alla fall. Så en middags lur va välbehövligt.

Lars hade varit snäll och städat när jag va i väg så jag har faktiskt inte gjort så mycket nytta i dag. Konstigt då jag tycker det ändå gått i ett.

Ni i kväll skulle jag sett på Sveriges mästerkock men missade vad klockan va och missade det. Men killarna va glada då dom då kunde fortsätta se hockey på tv.
För dom är faktiskt inte på platts i dag , Oliver ville på fotbollsträningen i stället. Tyvärr gick det inget vidare då han har så ont i ryggen. Nu får det bli VILA resten av veckan för honom och går det inte över då får det bl doktorn. Stackars plutte Oliver!!

Ja ni i morgon är det som vanligt , Effi pyssel, tandhygienisten och på eftermiddagen ska ju Lars och Oliver på träningen, dom måste ju dit även om inte Oliver ska träna. Det är jäklgt synd tycker jag.

Nä nu ska jag dricka några glas vatten så jag säkert blir nödig i natt, ha ha. Nä då men det är ju viktigt att dricka mycket.

Ha en fin ¨kväll alla och glöm inte skriva en liten rad......



Kommentarer
Stavlisa

"Tandhygienisten" blev ju rättstavat idag.

Hinner Du fixa mitt pälsmonster senast 16 mars?

2012-03-07 @ 22:40:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0