Lördag !

Min lördag började vid sex tiden när Effi tyckte det va tid att gå upp....så så fick det ju bli.

När Lars sen vaknade gick jag ut och badade Harriet. Han bara föna henne halv klar så kom Sammeli hit, hon skulle ju trimmas i dag. Hon såg ut som ett riktigt pälslejon vill jag lova. Men efter några timmar såg hon ut som en cocker igen och va så söt och fin.
Då blåste jag klart Harriet, skönt att hon också är ren. I morgon tror jag det är Albins tur att bli badad.

När dom hämtat Sammeli frsökte jag vila, fungerade inte då det blåste och ven i hela huset....gick upp igen och tog mig ett bad.

För en stund sen körde vi grabbarna på hockey match. Vi tjejer får sitta här och hålla tummarna att det går bra för Rögle.

I kväll ska vi och Fira Magnus och Emils födelsedagar, ska bli trevligt!

Nu vill jag skicka ett JÄTTE GRATTIS till värdens finaste Lotta som fyller år i dag! Hurra och grattis käraste!!

Nähä nu ska jag väll ta hand om mina flickor, Effi äter hundkoppel och Linnea fixar med sitt hår!

Jaha vad ska ni göra en sådanhär Lördag?

Tjingaling



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0