Måndag = HBG

Jo det har ju blivit så att varje Måndag har jag och min mamma kört till Helsingborg. Där köper jag ju mina Slanka soppor. Så nu är det inhandlat till en vecka till. Köper till en vecka i taget då jag tycker det känns bäst.

Vägde mig i morse, nu är det -11,7kg. Det är ju bra fast det kunde ju alltid få vara bättre ;). Men jag kämpar på och är envis!!

Helgen har varit bra. Effi gummis sov ju hos mormor och morfar lördag till söndag. Det hade gått toppen bra. Hon sov till tio över nio på morgonen....det gör hon inte här hemma!!! Nä typ kvart i sex vaknar den lilla loppan.
Tack Mormor och Morfar för ni ville ha Effi hos er!

På lördags kvällen åt vi ju då räkor vilket JAG ÄLSKAR!! Åt två mackor med Aioli och räkor, få farao vad mätt jag blev. Det va helt otroligt. Lite ångest efteråt hade jag men va fasen jag va ju ändå värd att få festa till det lite.

Söndagen bestod ju av utställning. En trevlig dag. Jag tycker det är så kul och komma ut och träffa lite folk.
Resultaten kan väll diskuteras.....men det kan ni läsa om på Hemsidan ju www.myscockrarna.se

Nu har Lars , Effi och Oliver åkt till ishallen. Oliver har resursträning i dag. Lars tog Effi med sig så hon får ut och lufta sig, hon brukar tycka det är kul.

Jag är faktiskt så jäkla trött i dag, många tidiga mornar för min del....det tar väll ut sin rätt kan jag tro. Nu börjar huvudvärken komma också. Känns så där kul. Får väll försöka hälla i mig lite mer vatten.

Sen är det ju snart dags att göra middag till familjen. I dag får dom pytt i panna och ägg. Lätt och smidigt. Själv kommer jag ju äta kycklingsoppa så klart. Måste verkligen räkna ut hur många dagar jag ätigt den där soppan....

Nu till sist några bilder på vovvarna sen igår.

 Albin!

 Harriet!

 Harriet!

 Harriet vilar lite....

Det va allt för i dag! Vad gör ni så här en måndag?



Kommentarer
Mia Hvit

Kul att följa hur det gårför dig med dina soppor. Du ska inte känna att det kunde varit bättre du är ju JÄTTE duktig. Kämpa på jag följer dig med stort intresse. Hälsa hela familjen från mig. Massor med kramar. Kämpa på.

2012-03-05 @ 16:22:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0