Att ha firat igen!

I går fyllde finaste Linnea år , 12 år. Stora tjejen. Hon blev ordentligt firad och var nöjd och glad!!


Här är det full rulle , kalas i går kväll sen jobb på natten. I kväll har vi varit på stranden med  Linneas klass och grillat korv. Effi är hos mormor och morfar och ska va där i natt. Själv ska jag snart köra och jobba.

För övrigt i veckan är det trimmning, städning , fixa inför helgen mm. Ingen brist på sysselsättning här inte.

Måste berätta att Harriet har blivit ordentligt tjock nu och vilar mest i skuggan nu när det är varmt. Tiden går fort tycker jag och jag kan inte riktigt fatta att om några veckor ska hon ha puppar!

Nä nu ska jag göra mig klar inför nattens jobb....

Tack alla som firade Linnea på ett eller annat sätt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0