Hej!

Torsdag morgon och det är riktigt grått och tråkigt ute. Synd vi vill ju ha fint väder nu. I dag är ju både barnen och Lars lediga. Själv ska jag jobba mellen halv fem och kvart i tio.

Veckan som gått har varit intensiv, jobbat måndag och tisdag natt. Haft födelsedag igen här i tisdags, då jag ju fyllde år. Ville inte fira det alls men bjöd i alla fall Helle och Erik på kaffe på eftermiddagen. Fick fina mysiga presenter av Lars och barnen vilket jag tackars så mycket för.
En present var ju ett Ultraljud på min älskling Harriet. Detta visade att magen bubblar av valpar och vetrinären räknade till MINST 8 st. Spännande värre , vi lär ju få det livat här på Tuttagården....valpisarna beräknas kring den 14 juni.

Effi har fått vara hos både Farmor och mormor nu när jag har jobbat, det är vi jätte tacksamma för!! På tal om Effi måste jag ju berätta att hon gått sina första steg, detta den 15 maj alltså på min födelsedag. Hon va så söt , tog några bilder men har även filmat. Hoppas kunna visa filmer en dag när jag känner att jag har tid.

 Jopplin är med och kollar henne!







Efter e stund fick hon vila och då ta sig fram så här.
 Snuttan!

Nu i dag på förmiddagen ska jag hjälpa en vän att klippa tassarna på sin vovve. Kanske trimmar lite på Albin också, får se. Annars får jag ta det i morgon. Vi ska ju åka till Hässleholm på lördag och ställa. Det ska bli kul. Hoppas nu bara vädret kan vara lite fint!!

Nähä nu får jag väll ta mig i kragen och göra lite nytta, men jag tyckte det va längesedan jag skrev här och att det liksom va dags!!



Kommentarer
Stavlisa

Ett försenat födelsedagsgrattis till dej o ett för tidigt grattis till alla "bubblorna". Tror att jag fortsätter spara tidningar till kommande behov.

Kram

2012-05-17 @ 09:50:42
Christina

Grattis till alla som har något att fira!! Inte minst till de kommande valparna. Jag fick 5 men vi räknade till max 4 så.....

Spännande!

2012-05-17 @ 19:33:17
Linda

Ooooh så roligt att hon börjat gå! Ser framemot att se det, lilla snuttan blir så stor snabbt <3 !

hoppas du haft en bra dag!

Kramkram

2012-05-17 @ 21:32:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0