Snart

Jo snart är det tid för mig att köra till jobbet. Herre Gud var har tiden tagit vägen.....kan helt omöjligt fatta att det gått så fort.
Känner en pirrig kännsla i kroppen, hur fasen ska jag klara detta??? Först att vara uppe en hel natt sen komma ihåg allt. Ho snacka om dags att starta upp hjärnan. Stackars den som ska jobba med mig, kommer få fråga massor om och om igen.
Ja ja det ska bli spännande! Hoppas nu min rygg fungerar. Har ju haft en del problem sista tiden. Tror jag fattas lite ryggmuskler, behöver helt enkelt träna upp den(tror jag).

Denna dag har varit toppen. Lars flög ut vid strax efter sju och tvättade med högtrykstvätten, det blev så fint. Sen fick vi bort gammal sten och skit, hämtat ny jord och gjort nya rabatten. Körde till Farhult och köpte några blommor och planterade. Det kommer nog bli fin fint när det växer till sig.

Har även byggt i hop Effis födelsedagspresent....fixat sand till den. Blev också så bra. Hon kommer nog få mycket kul där!

Sen har det pysslats, vattnats mm. Effi har tyckt det va mysigt att sitta ute på gräset och leka , smaka lite gräs och så.

Har även vilat någon timme i dag, det kan nog behövas. Hoppas det hjälper mig att klara natten.

Nu har vi alla blivit duchade/badade. Effi har nu fått sin välle och sover gott hos Lars. Det tar nog på krafterna att vara ute så mycket. Men vi vill ju njuta så mycket vi kan av detta väder. Har varit riktig sommar värme här.

Hundarna har varit ute hela dagen, solat lite, legat lite i skuggan. Dom tycker också det är mysigt. Nu sover dom här i soffan, mätta och belåtna.

Har hört av semester firarna, dom har det toppen. Badar och äter gott. Härligt!!! Blir glad när man får sms av dom!!!!

I morgon blir det ju till att sova några timmar för mig. Sen ska Lars i väg och jobba några timmar på eftermiddagen. Då passar Effi och jag på att hälsa på en vän till oss.  Kan tänkas jag är super trött i morgon kväll...

Hoppas ni som läser denna bloggen fått njuta lika mycket som vi i dag av fantastiskt väder! Ha det gott nu o håll en tumme att jag överlever.....



Kommentarer
Mia Hvit

Ni verkar också njuta av livet precis som vi. Ha det gott. Kram

2012-05-01 @ 21:31:50
stavlisa

Klart att du har överlevt. Kul att komma igång igen o träffa arbetskamraterna efter ett helt år. Dom har ju klart också mycket att berätta

2012-05-02 @ 00:20:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0