Tisdag !

Helgen har gått i en rasande fart. Jobbat tre nätter. Det har varit roligt om än lite jobbigt. Är ju inte helt van att va ppe på natten. Sen tar det nog ett tag innan man är i alla rutiner på jobb. Men helgen har gått bra i alla fall och nu är jag ledig tills på måndag!!

Linnea och Oliver kom ju hem i lördags, så härligt att få hem dom och höra om deras resa. Dom har haft en fin fin vecka med massor med bad och skoj.




Linnea hade kameran med och hade tagit nästan 600 bilder så sen en dag får vi visa några.

Nu är kl lite över sju på morgonen, det är full rulle på barnen. Frukosten äten och nu letas det kläder. Effi far runt i sin gå stol och har nu revit ut massa saker ur kökslådorna och överallt där hon kommer åt..... snacka om att vi har hundhår i allt!! Ja ja får fixa det sen. I dag kommer Helle och Erik och hälsar på, Helle har fixat lådspärrar till oss. Ska bli skönt när Lars fått dom på platts.....

Får se om jag ger mig i väg i eftermiddag och försöker fixa det sista till Effi. Har några pakaet till att köpa. Kan bara inte fatta att det lilla trollet blir ett år på lördag!!!



Så på lördag blir det kalas! Roligt ca 19 ätande pers blir vi då. Kul att så många vill koma och fira lill snuttan.
Så denna veckan går till planering , städning och fix känns det som. Där i mellan fotbollsträning, läxläsning, tvätt , städ , hundpyssel mm. Ja inte är vi sysslolösa i alla fall.

Gick tillbaks i bloggen och titta vad jag skrev om för ca ett år sen, hittade då denna bilden.
 Fy fasen vad det va jobbigt, men det va det ju så klart värt!!! Nu är hon ju här och förgyller våra liv ♥

Vi får väll se om vi får nya bebisar i sommar, fast då fyrbenta. Harriet beter sig allt lite annerlunda och jag misstänker att där är puppar. Ska göra ett ultraöljud för att va helt säker tänkte jag. Mitt fina hjärta ville inte äta frukosten varken i går eller i dag.....inte likt henne.

Nä nu ska jag hjälpa barnen här lite och försöka få någon slags ordning på torpet.

Hoppas ni fortfarande läser min blogg (fast det vet jag , det syns på statistiken) för ni är ju allt lite dåliga på att komentera.....

Tjingaling!



Kommentarer
Alexballex

Hej hopp! JAG har i alla fall läst i dag ;). Skönt att få hem kidsen igen. Vi höres i veckan. Kramar

2012-05-08 @ 08:19:09
Linda

Nähä jag e rätt så bra på att kommentera ;) härligt att barnen e hemma igen! Ja du var tar tiden vägen? Jag kan inte heller förstå att det är ett helt år sedan lilla Effi kom! Ska bli roligt att träffa er allihopa på lördag:)

Kramkram

2012-05-08 @ 09:19:20
Christina

Ja, då är du ute på banan igen! Härligt att det funkar på jobbet. Här väntar vi också puppisar men redan nu till helgen. Idag har hon börjat gräva sig ner i jorden ute vid vedstapeln. Ska bli spännande - kanske föds de på Effis födelsedag? Grattis till lillböans 1-årsdag!!

2012-05-08 @ 20:03:09
gullbritt

Hej ! Vilka fina bilder och vilken goding som kom för snart 1 år sedan. Fy vad tiden går Kramis

2012-05-08 @ 20:38:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0