Torsdag 31 maj

Nu ska vi se om det kan bli någon bild.

I Lördags va vi ju på utställning i Hasslarp. Det va en trevlig dag. Albin vann ju sin klass med CK och blev sedan 3:e bästa hane med recerv cert. Jopplin va också med , hon fick vg men blev ändå 3:a i klassen. Det blev lite konstigt då Lars satt in henne i buren efter hon fått sitt vg , men helt plöttsligt skulle hon ju in i konkuransen eftersom bara två öppenklasstikar fått ex. Lars hade tagit Effi och gått i väg, så jag fick ta utt Jopplin och snabbt in i ringen. Nummerlappen fick jag på fel arm och inte fast spänd ordentligt(oliver hjälpte mig, inte lätt för honom). Som ni nog vet älskar jag inte att visa hund och anser mig ganska dålig på detta. Men det va bara att göra det bästa av situationen. När sen byxorna höll på att ramla av mig när jag sprang gjorde ju inte att allt kändes bättre....fick ta ett stadigt tag med ena handen i byxlinningen och springa...å herre gud vad det måste sett ut....
Men hon blev ju trea i alla fall så det va ju bra ;)
Dessa bilder har jag lagt ut på fb men ni får se dom igen.

 Albin!

 Albin

 Jopplin & Jag

 Våra fina töser!

På lördags kvällen hade super mysigt , grillning med Ewa och Pålle och Karin och Jocke. Tack så hjärtligt för ni ville komma.

Tilltugg till champagnen.

 Alla glada!

 Finaste barnen myser!

På söndagen blev resultatet inte så bra , Albin tvåa i klassen. opplin va inte anmäld. Lars visade även Ewa och Pålles Dea. Det gick fin fint och hon blev placerad i klassen.

Trotts att Effi va så förkyld va hon så pigg och glad hela helgen. Linnea och Oliver tyckte också det va roligt att va med. Mysigt med utställningar i fint väder och med hela familjen tycker jag!!

På eftermiddagen va vi och firade Mors dag hos Lars föräldrar. Stannade inte så länge då Effi börja bli trött och jag skulle i väg och jobba på natten. Det va en tuff natt kan jag säga, oj vad trött jag va efter helgens äventyr.

Som ni kan räkna ut sov jag en del på måndagen. Vad som hänt mer denna vecka har jag nästan glömt. Jo just det va ju på stan med mamma i tisdags , det va super mysigt och gissa vad jag  köpte JO ETT SKÄRP. Inte tappa byxorna mer här inte, ha ha. Blev även nya jeans, jacka , klänning mm. Blev sååå nöjd och glad!

Nä nu kom Lars hem och jag ska sluta skriva, ska gå och vila då jag ska jobba i natt. Känner mig tyvärr krasslig, hoppas det inte blir värre....

 Min stora goa Harriet , två veckor kvar nu...

 Snuttan!


Nähä nu önskar jag en bra dag!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0