Att inte ha tid

All tid går åt att hålla hemmet flytande o ta hand om Effi. Stackars hjärtat. Som tur var hade inte Linnea o Oliver några baciller. Nu hoppas vi medicinen hjälper snart o Effi blir pigg o glad. Så som ni förstår har här inte varit någon tid att blogga. Just nu äter fam mat , Effi sover här på soffan bredvid mig. Jag hoppar att äta i dag o kör bara på Slanka, är inte på humör för att äta eller något annat hellre för den delen. Om ett tag ska jag köra hem Ezter o Ängelin till mamma o pappa. Då blir det bara fem bus vovvar i alla fall. Det har så klart varit kul att ha dom här men lite synd att jag inte kunnat ge dom den tid jag velat. I morgon är det torsdag o det betyder jobb igen alltså natt jobb... hoppas bara det här snorandet jag håller på med inte blir mer... Men där är en hel dag vi ska igenom innan det är jobb dags . Blir nog en lika meningslös dag som denna. Jo jag vet att det låter hemskt men som sagt jag kan inte låssas att det är toppen att va hör.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0