Lördag?

Det känns inte som lördag i dag utan mer som söndag, utställning en fredag gör ju en lite förvirrad. Men det känns väldigt skönt att ha hela helgen ledig nu!! Vi hade en trevlig och bra dag i går. Linnea och Oliver ville följa med till Växjö så det va ju mysigt. Effi körde Lars med till Mormor och Morfar i går morse. Så hon hade det så klart toppen där. Resultaten vet ju dom flästa redan men jag skriver dom ändå! Albin blev 1:a med CK i öppenklassen , härligt. I bästa hane blev det pirrigt kan ni tro när Lars och Albin fick stå som 1:a en stund men i sista sekunden flyttades han bak till 3:e bästa hane!! Detta va ju jätte bra det också men det blev reserv Cert i stället för Cert.... Nära nära. Men vi är nöjda och glada ändå!!
Harriet blev 2:a med CK i öppenklassen , i bästa tik blev hon 4:a vilket ju också är ett jätte bra resultat! Det är så roligt att se hennes glädje nu när hon får följa med igen efter "mammaledigheten".
Vi tackar så hjärtligt för glada till rop och lyckönskningar vid ringen! Så härligt att träffas! Tack Fam Angsmo för den goda pasta salladen!! Det gör vi om , snart ;) . När vi sen körde hem fick jag sms från mormor , hon tyckte Effi kunde sova där. Och så klart fick hon det. Det blev en lugn och mysig kväll i går. Men kl nio va jag spök trött och gick och la mig. Vaknade i dag halv nio. Jag va nog en smula trött... så skönt att sova ut! Stackars Lars gick upp med nödiga och hungriga vovvar. Nu har jag bäddat och "plockat" lite här och där. Lars har tömt bilen eftersom vi struntade i det i går när vi kom hem. Nu ska han till tippen med papper , metall och sådant skräp ni vet! Skönt att få gjort lite så här på fm. Själv tyckte jag att blogga va lite viktigt ;) . Vi får väll hämta hem vårt lilla troll sen , har en go bild på henne jag ska visa. Linnea och Oliver bakade kakor i torsdags och då va Effi så här sugen...
Vad dagen mer bjuder på vet jag inte riktigt, ev en sväng till Väla då Lars nog ska byta en skjorta. Blir nog inga ute aktiviteter i alla fall för här regnar det i dag. Jaha det va nog allt från mig just nu! Ha en bra dag alla glada!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0