Mys

Då var det lördag kväll. Nu ska vi försöka få en mysig kväll. Har för ett tag sen ätit go middag. Linnea är hos mormor o morfar o myser. Oliver har varit hos kompis o nu är han i ishallen o kollar Rögle. Så det är bara Effi, Lars o jag hemma ja å vovvarna så klart. Som ni vet va vi hos doktorn i morse, ny undersökning o nya prover togs. Sänkan gått ner lite till vilket är bra. Ligger på 126 nu. Dom fattar inte vad det beror på men vi ska dit på måndag igen o ta nya prover. Hoppas då det är bättre. Det är en Effi som inte är sig själv här hemma. Glad små stunder men mycket ledsen o gnällig. Är så synd om henne o man vet inte vad man ska göra riktigt. Nu längtar jag till hon är helt frisk pigg o glad!!! Nä nu blir det kaffe o lite hockey på tv en stund. Får jag som jag vill tittar vi sen på en Johan Falk film.... får passa på när dom stora barnen inte är hemma. Är för läskiga för dom att se. Jaha då får ni ha en trevlig o bra lördagskväll. Å Tack än en gång för era kommentarer på FB.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0