Torsdag

Torsdag morgon , kl är nu strax tjugo i åtta. Försöker få fart på Linneaoch Oliver som strax ska med skolbussen....jag är stressad men inte dom. Undras om dom tänker på att dom får gå till skolan om dom missar bussen???
 
I går när jag vaknade hade jag huvudvärk, inte kul. Men bestämmde mig för att strunta i det och ringa Helle och höra om hon och Erik ville komma och "leka" lite. Det ville dom. Det va kul att träffas och Effi blev nog glad att träffa kompis. Är ju ett tag sen nu.
Så det blev en helt ok dag trotts huvudvärk.
 
I dag ska jag till frissan, ska bli ljuvligt!! Mormor är snäll och passar Effi hjärtat under tiden.
Effi var föresten i går och kollade CRP, det va 16 nu, så det går ju neråt. Skönt!! Är så glad att hon mår bättre nu!
 
Nu måste jag skynda på lite mer här......
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0