Vår nya stjärna!

Låt mig presentera vår nya stjärna!
Vad trodde ni? Söt eller hur! Köpte den i går när vi var på Väla! För en sväng på Väla blev det , gick hyffsat bra med tanke på 3 barn... vi kollade och kikade och Lars uppdaterade sin gardrob lite. Kul! Det blev även mat där, mysigt och gott. När vi kom hem åkte Oliver till Magnus och Linda , han ville sova över där. Det är roligt att dom vill det då och då. Tack L & M för barnen får komma! Det va bara jag som stannade hemma , fick dammat och städat här och där. Skönt att få göra det i lugn och ro. I går kväll blev det lite ost och kex och två Johan Falk filmer , JIPPI!! Linnea tittade lite men satte sig som vanligt vid datorn. Nu på förmiddagen har vi bäddat rent, tvättat , diskat , mm. Här kör vi liksom inga slappe morgnar. Vad som mer är innplanerat i dag är att Hildurs bror Milton med matte och husse kommer på besök. Trevligt. Ska fundera ut vad vi ska bjuda på, å vad vi ska ha till middag så här en söndag. Här kommer några bilder som får avsluta för just nu!


Kommentarer
Britt-Marie Staaf

Godmorgon!
Idag mår jag något bättre just nu iallafall, får va glad för det.
Jag vill också ha en sådan fin stjärna om ni kommer åt det hållet i veckan och att den inte kostar skjortan kan ni inte köpa en till mig så får ni pengar till helgen. Kan säga att chokladen vi fick går inte i ord beskriva så jäkla god.
Ser också att Effi håller på att träna till juniorhandler det ska ju börjas i tid sägs det ju.
Ha en skön söndag och kram till er alla. Och Sanna vi hoppas på det som vi kom överens om igår.

2012-11-04 @ 09:48:44
Linda

Gomorgon!
Era barn är alltid välkomna till oss! Det är roligt att de fortfarande vill komma hit till d gamla ;)
Vi hörs sen!
Kramkram

2012-11-04 @ 10:27:04
Christina (Flijus kennel)

Ljuvligt vacker stjärna! Skulle också vilja ha en. Var köpte du den och blir man ruinerad?
Tänkte att jag skulle hunnit bort till er ring i fredags, men vi hade en mycket omständlig domare så bedömningen tog tiiiid....
Ha en skön fortsättning på kvällen!

2012-11-04 @ 19:55:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0