Vissa provar vin...

......vi provar mössor!
Måndag i dag och skolan börjar igen. Känndes lite tråkigt i morse när Linnea och Oliver åkte i väg. Blev liksom tomt för Effi och mig. Men vi försöker få dagen att gå genom att rita, läsa , leka , sjunga och där i mellan bädda , plocka och fixa. Tyvärr är det regnigt och tråkigt ute så vi får allt bli inne. Så här såg det ut nu precis innan jag satte mig för att blogga.
Harriet sitter som en prinsessa och kollar på Effi när hon spexar runt under bordet. Just nu drar hon mig i armen och tycker jag är allt för tråkig! Stjärnan jag visade i går köpte jag på Indiska , 79 kr kostade den. Den lyser jätte fint på kvällen!
Bilder gör inte den helt rättvis! Nä nu måste jag ta hand om lill skruttan här! Ha det gott!


Kommentarer
Britt-Marie Staaf

Måste bara säga att Harriet är såååå jäkla söööt och väldigt fin. Tack Susanna! Effi är ju fin och go som vanligt!

2012-11-05 @ 11:42:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0