Att hitta....

....den där exakta röda färgen på Pelargonier som jag älskar, det är toppen. Två fina sådana lyser upp i vårat köksfönster nu och jag hoppas dom kommer växa till sig och vara fina länge.
Brukar ju mest ha vita blommor men just nu fick  det bli med lite färg.
 
Denna helgen är min jobbe helg och jag är ganska seg. Men kände för att skriva några rader ändå.
 
Linnea snuttan skruttan ligger på soffan, Lars är ute och målar. Oliver och Effi är hos Mormor och Morfar. Så här är väldigt tyst och lugnt.
 
Vovvarna ligger ute och njuter av fantastiskt väder. Mysigt för dom. Lars har varit snäll och badat Hildur i dag, behövligt kan jag säga....
 
Nu blir det några bilder från sista tiden här, sen en kopp kaffe på trappan. Jobb i natt också så lite ljus kan kanske göra gott!
 
 
Önskar er en fin Söndag o hoppas ni har lika fint väder som vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0