Dygn 61

Läget är lugnt här. Men Harriet har kollat in valplådan. 
Effi tycker det är sååå spännande...

I fm kom Fannys matte på besök, trevligt och mysigt!!
När Lars sen kom hem vilade jag och Harriet midda. Skönt. 
Efter det har jag handlat och små grejat här hemma. Inga stora saker. 
Nu är det kväll och Effi är på gång i säng och jag har placerat mig här i soffan. 
Om ca en timma blir det sista slanka målet för i dag. Det rullar på och fungerar bra!!! 
I morgon blir det en lugn fm( tror jag) har en del tvätt att ta tag i. Sen när Lars kommer hem ska jag trimma till Hildur. Börja fundera på packningen. 
Vet i tusan vad jag ska ha på mig på lördag. 
Linnea har varit hemma från skolan i dag, ont i örat mått illa mm. Hon är nog hämma i morgon också kan jag tro.

Just nu ligger Harriet under soffan och sover gott. Hon kommer nog snart och gosat med sin matte om jag känner henne rätt. Hoppas hoppas det snart sätter igång så jag hinner vara med vid valplingen . 

Jaha vad har ni gjort i dag? 
Hej hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0