Frissan

Ja i dag har jag varit hos frissan. Fick gå upp vid ett då jag skulle va där vid två. 
Hade sovit ganska dåligt men men. Natten som gick va bra på jobb. 

Det blev en smula förändring hos frissan...

Ja just det, det är rakt nu!!! Kul och skönt men jag trivdes mycket med lockar också . Men nu får det va så här ett tag. 

Jag fryser så i kväll, tror det beror på att jag bara äter Slanka nu. Är ganska hungrig nu men ska spara mig en stund till innan jag tar min Slanka. Får se om det blir en kall eller varm soppa. 
Känns så gott att vara igång igen!!

Nähä det va väll vad jag hade att säga om i dag, ska bara se på tv nu i kväll o h försöka bli varm. Harriet hjälper mig en bit på vägen då hon nu ligger på mina fötter tryckt upp mig nära nära här i soffan. Min fina tjocka molla❤!! 

Ha det gött!!


Kommentarer
Malin

Vad fin du blev i håret =)

Svar: Tack tack kära du!!!! Känns bra än så länge!!
Susanna Rehn

2013-10-10 @ 18:43:45
URL: http://cockerbloggen.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0