I går

I går fick man hålla i hatten... Fy fasen vilket väder. Det va INTE roligt att jobba i går kväll. Träd föll lycktstolpar trilla till höger och vänster och andra föremål blåste omkring. 
Tack och liv fick vi extra personal och behövde inte vara ute allt för mycket. 
Det bar skönt när kl var kvart i tio och jag kunde köra hem. Men självklart tänkte men på dom som skulle jobba på natten. 
I går fick jag några bilder från Frida! Kolla här! 




Jag ser inte klok ut.... Helt paff och chockad . 

I dag blir det hemma pyssel och lek. Sen när Lars kommer hem är det dax att sova då det är jobb för mig i natt. 

Moa som är hos Linnéa ska hem i dag så det blir väll till att köra henne till tåget, sen har nog Linnéa en faslig röra att ta i tu med på sitt rum. Just nu har vi röra överallt , får inte gjort mer än att röja det värsta hela tiden. Saker överallt och på fel ställe. Jag hatar det!!!!!!!

Valparna växer och mår bra!! Tänk två veckor i morgon!!!

Ha det gott så länge




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0