Jobb

Ja om några timmar är man på jobb. Undras vad jag ska göra och med vem. Får väll se. Hoppas nu det går bra och jag håller mig frisk och får luft...
I fm va Effi och jag och kollade på skor, finns mycket fint. Va på Maxi också och där sålde dom ett lek tält för 100 kr så det köpte vi. Sen hem och byggde och oj vad hon busade dör. In och ut och in med kuddar filtar dockor mm. Mysigt!! 

För övrigt har vi lekt läst dammsugat och allt det där vanliga. 
När Lars kom hem kröp jag i säng och sov ett tag, skönt och bra!!
Nu sitter jag i soffan och ska snart gå och göra lite kaffe tror jag. Dricker så mycket nu, det är ju bra men fasen vad jag springer på toa...
Om en timma ska jag dricka min sista och tredje Skanka för dagen. Så jag klarar mig ett tag. Sen i natt får det bli en och sen bara två i morgon. Men det ska väll gå. 
I morgon får jag sätta klockan på ett då jag ska till frissan kl två . Spännande ....
Sen måste jag fixa Ezter i morgon så hon är fin till mormor och morfar kommer hem. 

I dag köpte jag en tidning, mysigt. Skulle kolla i den nu men vi har för mörkt här i min hörna i soffan så det får vänta. Har man en jäkla tur kanske jag hinner bläddra i den i natt. 

Just nu längtar jag lite till Måndag, då måste jag till Slanka och handla ny mat till mig. Det har kommit nya smaker , ska bli spännande !! 

Harriet har det bra, hon sover vilar kelar och äter. Får gå ut och kissa ganska ofta nu. Det trycker så klart på. Mitt lilla fina hjärta. Hoppas nu bara allt går bra. 

Nähä kaffe va det, hoppas ni har en bra tisdag kväll !! 
Tack och hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0