Kan undras

Kan undras hur trött jag kommer bli... Gick upp vid ett i dag och har sen bäddat rent mm. Gick och la mig för att sova igen men ack nej det ville sig inte. Frös som bara den. Har nu badat och fick upp värmen. Känner mig seg och lite trött. Men samtidigt hungrig. Nu är Lars igång och gör maten. Så jag går väll äta och sen hoppas få ny energi av den. 
Effi smula är hos mormor och morfar och blir där till  i morgon eftermiddag.  Så det är väldigt lugnt här. 
Natten som gick va bra på jobb. Fick jobba med bästaste Lotta hjärtat. Å vi hade det riktigt bra och kul!!
Nu har jag bestämt Vilks utställningar jag ska på detta året, först Västerås sen helgen efter Mjölby.. Den blir det Åstorp o till sist Stockholm !! Japp så får det bli. Roligt!!!
I går em var jag ju och hämtade äpple, dom är super goda!!

Å fina är dom också!!
I dag blir det någon slags lax paket i ugnen , vi har Mat och Ro kasse denna vecka. Smidigt och bra!!! 
I kväll ska jag borsta lilla Hildur snuttan tänkte jag. Men det gör jag här i soffan så blir det mys stund borstat och tv samtidigt!! Bra eller hur. 


Sen en dag ska jag försöka göra lite mer höst fint här ute på trappan. Har bara satt några ljung.  Vill göra en höst krans och sen lägga lite pumpar å så på trappen. Det tycker nog Effi är fint!!
Å vad jag saknar min lilla goding nu även om det är skönt att sitta och ta det lugnt och njuta av tystnaden. 
Nähä nu har jag nog inte mer att skvallra om denna gången!! Ha det gött !!


Till sist en bild på Hildur ❤


Kommentarer
limpan

Nä nu jäklar tar du itu med utställningarna läser jag. Kul att du ska till Stockholm det gör du rätt i smulan. Ha en bra natt och gno inte ihjäl dej nu. HI HI kramar

Svar: Kram kram ja nu jäklar ;)
Susanna Rehn

2013-10-01 @ 21:02:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0